Saturday, November 24, 2018

მეექვსე დღის რეფლექსია

მეექვსე   დღის  რეფლექსია
გავეცანით  შეფასების  ანალიტიკურ  და  ჰოლისტურ  რუბრიკებს.
გავეცანით  რუბრიკებს  პრეზენტაციების  შესახებ შევადგინე  საბოლოო  პროდუქტის
მოსწავლის  პრეზენტაციის  შეფასების  რუბრიკა.

4
3
2
1

ტექსტის გაგება
გააზრება

ტექსტი ძალიან
კარგად  არის  გაგებული  და  გააზრებული
იყენებს სხეულის  ენას.(ჟესტი,  მიმიკა)




ტექსტი  კარგად  არის  გაგებული  და  გააზრებული,
ნაწილობრივ  იყენებს ჟესტიკულაციას.

ტექსტი  არის
გაგებული
ნაკლებად  გააზრებული
უჭირს  გამომეტყველებით  კითხვა.


ვერ  იგებს  და  გაიაზრებს  ტექსტს,
უჭირს  კითხვა.
სტრუქტურა



დასაწყისი  ძალიან  საინტერესო  და 
სტრუქტურულად
გამართულია.
აბზაცებს  შორის  კავშირი  ლოგიკურია.

დასაწყისი  საინტერესოა,  სტრუქტურულად
გამართულია  აბზაცებს  შორის  კავშირი  ოდნავ  ბუნდოვანია.
დასაწყისი
არაეფექტურია
აბზაცებს  შორის  კავშირი  არ  არის გამართული.
დასაწყისი  და  აბზაცებს  შორის  კავშირი
გაუმართავია.
შინაარსი



მიზანი  ნათლად  და  მკაფიოდ  არის   ჩამოყალიბებული
ძალიან  საინტერესოდ  წარმოაჩინა
პრობლემა.

მიზანი  ჩამოყალიბებულია.
პრობლემა  კარგად
ჩანს.
მიზანი  ჩამოყალიბებულია,  პრობლემა  არ
ჩანს.
მიზანი
ბუნდოვანია,
არ  არის 
საინტერესო.
პრეზენტაციის
უნარ-  ჩვევები


მოსწავლე  იქცევს
აუდიტორიის ყურადღებას. აქვს
პრეზენტაციის  ძალიან  კარგი  უნარი.

მოსწავლე იქცევს  აუდიტორიის ყურადღებას.  აქვს  პრეზენტაციის
კარგი  უნარი.
მოსწავლე 
აუდიტორიის 
ყურადღებას
იქცევს,  მისი  პრეზენტაცია
არაეფექტურია.
ვერ  იქცევს
აუდიტორიის ყურადღებას.
არა  აქვს  სათანადო  უნარ-  ჩვევები.
.

No comments:

Post a Comment

                    მე-9   დღის   რეფლექსია      ტრენინგის  ბოლო  დღეს  პროექტს  მივეცით  საბოლოო  სახე,  ტრენინგი იყო  საინტერესო,  ნაყო...